Sobre Nosaltres


Qui som?

Arran les retallades que s'estan efectuant, els estudiants del IES Francesc Ferrer i Guàrdia, vam decidir crear un grup d’estudiants que és preocuparen per el futur i sobretot amb ànims de lluita, però no voliem un sindicat, tampoc un grup ( sona poc formal) així que l’anomenarem Nucli, Nucli d’Estudiants del Ferrer i Guàrdia.

Contacte amb el nucli:

Si teniu qualsevol dubte o suggeriment, voleu enviar-nos imatges, vídeos o informació,ens podeu enviar un correu electrònic a l'adreça nucliestudiantsfig@gmail.com


També podeu contactar amb nosaltres a través de les nostres xarxes socials:

  • Seguint-nos a  Twitter  @FerreriGuardia 
  • Manant una petició d'amistat a Tuenti a Nucli Destudiants Ferrer i Guàrdia

4 comentarios:

  1. Jo sóc profe... d'un centre català, i us animo a continuar amb el que feu. Dona gust veure que hi ha alumnes com vosaltres. Força i endavant!!!

    ResponElimina
  2. En el IES RAmón Muntaner de Xirivella se están haciendo unas charlas para alumnado y padres sobre drogas, violencia de género y redes sociales, impartidas por la policia nacional. Después de las cargas durante la primavera valenciana y las declaraciones de los detenidos que se están tomando en esta semana, me parece que no toca que la policia entre en los centros educativos. Avisado el vicedirector, que se pronunció a favor de las charlas diciendo que los temas que trata no tienen que ver con las cargas policiales y el HAMPA que no se ha pronunciado sobre el tema, creo que habría que hacer algún tipo de acción para que vean que la misma policia que te pega por defender tus derechos como estudiante, luego entre en el centro a educarte... Aunque no tenga nada que ver, no entiendo como una policia que asesina sin identificar (Íñigo), y ejerce la violencia contra adolescentes, sea capaz de hablar sobre violencia de género. Se me ocurre que se pudiera presionar desde otros IES (desde el vuestro y si pudierais hacer difusión) a este para que se anulen las charlas, o alguna otra acción que pare con este tipo de despropósitos. Saludos

    ResponElimina
  3. Podem parlar amb els nostres professors, ja que nosaltres com a estudiants no podem fer molt, de totes formes comentarem en assemblea que podem fer.

    ResponElimina

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons